maanantai 8. joulukuuta 2014

Ole mukana-RUKOILE!♥

Ajankohtaisia rukousaiheita:

Markus on nyt Omskissa ja menee huomenna viranomaisten luokse selvittämään meidän paperiasioita. Vuosi on jo kulunut siitä, kun saimme väliaikaisen maassaololuvan Omskista. Joka vuosi tulee käydä ilmoittamassa tuloja yms. Oikeastaan emme edes tiedä tarkalleen mitä huomenna Markusta odottaa, koska käynti tällaisenaan on ensimmäinen. Markus yrittää selvitttää myös (jälleen kerran!!) miten olisi mahdollista siirtää kirjoja tänne Novosibirskiin. Rukoilkaa nyt että vastassa olisi ymmärtäväinen ja armollinen virkailija ja kaikki voisi järjestyä.

Minä olin tänään opiskelemassa 1,5viikon tauon jälkeen. Kyllä oli hyvä fiilis :)
Olen ollut flunssassa(reilun kuukauden), jonka jälkitautina sain kehkoputkentulehduksen, Löin myös pääni ja sain lievän aivotärähdyksen. Ja kaikki nämä täällä Siperiassa, jossa mulla ei ole suurta luottamusta lääkäreihin. Olen siis myös henkisesti ollut aika hermona. Pyydän siis että rukoilette myös minulle voimia olla täällä lasten kanssa kotona ja muutenkin terveyttä ja henkistä kestävyyttä.

Pian kirjoittelemme rukouskirjettä. Siinä sitten vastauksia mitä viranomaiset meille sanoivat ja muita seurakunnan kuulumisia. Mikäli et vielä saa rukouskirjettämme laita viestiä niin laitamme sinut listalle.

Siunauksin, Mari